In la roche posay review toleriane teint

REVIEW:Fond de ten spuma Toleriane Teint Mattifying Mousse- La Roche Posay

Dragele mele,

Desi am intarziat un picutz cu acest review, iata ca a venit momentul sa va spun si eu cateva cuvinte despre acest produs ...care mie imi place tare mult.
 Asa cum ar trebui, să va spun cateva cuvinte despre tenul meu: este mixt, cu tendinţă de îngrăşare în zona T, pori vizibili (în special în zona pomeţilor şi a nasului), uşoară tendinţă acneică.
Toleriane Teint este prima gamă de fond de ten care controlează reacţiile pielii sensibile pentru a oferi confort, dar şi un machiaj rezistent pe parcursul întregii zile.
Gama pentru tex mixt şi gras, Mattifying Mousse Foundation, are în compoziţie un ingredient activ, anti-sebum, pe bază de siliciu, numit Perlita, acesta având o putere de absorbţie de cinci ori mai mare decât cea a talcului. Cu ajutorul acestuia, tenul va rezista la transpiraţie în condiţii de umiditatate şi va avea un aspect matifiat pentru întreaga zi.





Este primul fond de ten spuma pe care il folosesc. Am testat o data unul de la Maybeline- acum muuult timp, nici nu mai stiu de ce nu imi placea- insa nu mi-a placut atat de mult incat sa vreau sa il cumpar.
 Textura pe care o are acest fond de ten este una de tip spuma, îl pot asemăna cu o cremă aerată foarte fină. 
 Nuanţa pe care o am eu este 03 Sand, în total fiind disponibile 4 nuanţe  (01 Ivory, 02 Light Beige, 03 Sand, 04 Golden Beige).Mi se potriveste foarte bine, desi la inceput aveam impresia ca e putin inchis. Poate m-am bronzat si eu intre timp...
Foarte important e faptul ca i se schimba culoarea dupa ce este aplicat pe ten. Eu sincer nu am crezut atunci cand am citit acest lucru pe cutie( “Notă: după aplicarea fondului de ten şi uscare, culoarea fondului de ten se deschide) insa m-am convins dupa cateva minute ca este adevarat:tenul devine uniform si nu exista efectul acela de masca.

Foarte important spun eu e ca nu oxidează, arată natural pe ten şi are şi SPF 20. 
Nu am aplicat  pudră deasupra, n-am simţit nevoia, darca sa fiu sincera cu voi, atunci cand temperaturile au atins 30 de grade tenul a devenit plin de sebum si stralucitor. Deci...nu are chiar rezistenta pe care o promite.
Fondul de ten are 30 ml, nu conţine conservanţi, parfum, este non-comedogenic, se găseşte deja în farmacii şi are un preţ de aproximativ 80 ron.
Toleriane Teint Mattifying Mousse Foundation, din punctul meu de vedere, este intradevar ca un fond de ten potrivit pielii sensibile, mixte sau grase. Singurul minus pe care am reusit eu sa il gasesc este dat de faptul ca nu rezista atat de mult atunci cand temperaturile sunt foarte ridicate.


Cam atat pentru azi,
Sper ca va este cat de cat util acest review. Daca aveti vreo intrebare cu privire la acest produs, nu ezitati!

Pupici!

Nota: credit foto -Katynel

Related Articles

8 comentarii:

  1. sunt sigura ca parerile cu privire la el sunt diferite. Si eu am prietene care nu au fost multumite....fiecare ten e diferit,nu-i asa?
    te pup si eu draga mea ,o zi minunata!)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place foarte mult acea atingere fina cand atingi pielea :D
    in legatura cu rezistenta,eu personal am un ten dificil :) zona T este putin grasa iar restul tenului este destul de uscat ;))
    insa cel putin pe frunte arata destul de lucios dupa vre-o 30 minute :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o daaaaa!si mie imi place....cred ca asta mi-a placut cel mai mult,cel putin la inceput. Atingerea fina pe care o simti atunci cand il intinzi
      Referitor la luciu...sa sti ca mi se intampla si mie.Dar depinde f mult de temperatura de afara...de cat de stresata sunt...de ce produae folosesc..etc.

      Ștergere
  3. Buna, am ajuns pe blogul tau datorita postarilor tale din perioada sarcinii..sunt o viitoare mamica:)Foarte interesante toate articolele tale....
    Eu folosesc de la Vichy Dermablend si -mi place foarte tare. Am ten mixt cu pori mai vizibili pe nas dar acesta acopera f bine si nu da nici acel aspect de masca pe fata...Chiar acum a stors ultimele picaturi din el....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Biana!Bine ai venit!
      In primul rand felicitari....sa te bucuri de perioada sarcinii...mie deja imi e dor de ea:))
      Sa sti ca nu am folosit pana acum Vichy Dermablend dar am auzit numai lucruri bune despre el...Deci va trebui incercat:)))
      Te pup..te mai astept pe aici:)

      Ștergere

Recent Post