In produsecosmetice.ro review review pudra revlon revlon nearly naked

[review]:Pudra Revlon Nearly Naked

Dragele mele, 

Iata ca in sfarsit ajung sa postez si reviw-ul pentru cel de-al treilea produs primit spre testare de la produsecosmetice.ro.
Mi-am dorit tare mult sa incerc aceasta pudra pentru ca in trecut am folosit fondul de ten din aceasi gama si am fost multumita de felul in care s-a inteles cu tenul meu.Pentru ca aveam nevoie de o pudra compacta...decizia nu a fost tare greu de luat :)
Nu stiu daca vi se intampla si voua, insa la mine, vara ...nasul si barbia tind sa luceasca intr-un mod deloc estetic. Mai nou si fruntea :/ Asa ca , din cand in cand folosesc si pudra, pe langa fondul de ten.


Revlon Nearly Naked Pressed Powder are o textura foarte fina, care se contopeste imediat cu tenul, se aplica usor si uniform fara a crea dungi sau linii nedorite. Matifiaza si uniformizeaza fata, ofera o senzatie de lejeritate si totodata pastreaza stralucirea naturala a pielii. Nuanta pe care am ales-o este calda, placuta insa deocamdata putin prea inchisa. De ce "deocamdata"? Pentru ca nu am reusit sa ma bronzez mai deloc (adica deloc)...iar tenul meu este destul de deschis. Totusi se adapteaza usor pe fata mea...iar diferenta de nuanta nu e chiar atat de usor sesizabila. 

Nuanta reala nu este chiar atat de inchisa, o sa vedeti mai jos un swatch care indica culoarea ok.


Trebuie sa incep prin a va spune ca are o putere mare de acoperire. 
Nu am folosit extrem de multe pudre pana acum, insa in ceea ce priveste Nearly Naked pot spune ca am fost placut surprinsa de cat de bine acopera micile imperfectiuni (care parca nu mai dispar de pe fata mea :() .
 Am folosit-o de cateva ori fara fond de ten si pot spune ca am fost multumita de ea .
Daca o aplici dupa fondul de ten ofera un finish natural, nu incarca tenul (in cazul meu chiar nu incarca tenul. Am mai citit cateva review-uri in care fetele afirmau asta. Mie nu mi s-a intamplat) iar tenul este uniformizat.
Textura este foarte lejera, nu o simti pe ten.


Un mare plus pentru mine este dat de ambalaj. Da! Imi place tare mult, exteriorul alb ii da un aer elegant, luxuriant.
In plus, cutia este compacta si nu se deschide deloc usor. 
Nu stiu daca vi s-a intamplat vreodata, insa eu am stricat cateva produse datorita faptului ca mi s-au deschis in geanta, din greseala.
Are in "dotare" un buretel cu care poate fi aplicata (pe care doar l-am incercat o data. Apoi am revenit la pensula mea . Mi se parea ca aplicata cu buretelul, incarca tenul) si o oglinda (destul de mare incat sa fie folosita:)

Cantitatea de produs disponibila, respectiv 8 grame imi pare suficienta avand in vedere cat de putin se consuma la fiecare aplicare.
Mai jos aveti un swatch, cam asa arata ...la o atingere delicata a  pudrei (nu am apasat deloc, in ideea de a lua mai mult produs).




Produsul este disponibil in 3 nuante si il gasiti AICI cu o reducere de 26%.

Ca si concluzie: textura foarte placuta, putere mare de acoperire, finish natural, deloc aspect fainos. Imi place, recomand!

Cam atat pentru azi.
Pe curand!

P.S - Am uitat sa va spun un lucru care m-a suprins foarte placut cand vine vorba de produsecosmetice.ro: modul in care isi ambaleaza produsele. Eu chiar cred ca e imperios necesar sa acorzi o atentie sporita acestui lucru, mai ales cand e vorba de produse fragile (gen farduri, pudra sau sticle ce se pot sparge). Coletul l-am primit extrem de bine lipit , fiecare produs a fost ambalat separat in folie groasa, iar cutia umpluta cu bucati micute de zapada artificiala.Deci, provabail, nici daca isi dorea express curierul sa sparga ceva nu cred ca reusea.


Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post