In Berska cum sa porti salopeta kurtmann.ro ray ban salopeta stradivarius zara

OOTD: Masculine Style

Dragele mele,

Stiu ca a trecut deja ceva timp de cand nu am mai avut nici o postare de tip outfit , incerc sa recuperez in perioada urmatoare ...cum pot eu mai bine.
Tinuta aceasta a fost fotografiata ieri cand am avut putina treaba in oras....
Ajunsesera de 2 zile pantofii comandati pe Zara.com (am ales metoda de livrare in magazin- nu sunt costuri aditionale pentru asta) iar eu eram tare nerabdatoare sa ii ridic. 

(Saptamana viitoare promit o postare cu detalii despre prima mea comanda online Zara.)

Revenind, am ales sa port salopeta Berska cumparata acum aproximativ 2 saptamani, pentru ca timpul a fost atat de schimbator...cand era cald ,cand cerul se umplea de nori si devenea racoare. Asa ca , am mers pe varianta salopeta si maieul Stradivarius care imi place mie tare tare mult .
Aveam o pereche de sandale cu talpa joasa, pentru ca mai aveam ceva cumparaturi de facut...si in plus eram pe "repede inainte"- cam asa sunt eu de fiecare data cand imi las mamarutza acasa :))

Pentru ca totul a decurs mult mai repede decat ma asteptasem, am luat-o pe Alexandra intr-o mica pauza de la job, am incaltat una din perechile de pantofi pe care abia le ridicasem si ...am facut 2-3 poze. 





 Am purtat:
  SalopetaBerska -via Kurtmann.ro- AICI
Maieu Stradivarius -via Kurtmann.ro- similar AICI
Pantofi ZARA
Ochelari Ray Ban











Una din tendtitele sezonului este clar salopeta.
Am vazut-o in o mie de modele, culori , texturi. 
V-am mai spus deja ca o ador..mai ales din materiale fluide, colorate de vara. Dar nu spun NU nici unui model clasic, negru ca acesta. Va spun ca imi place tare mult croiala ei..(imi aduce aminte de salopeta pe care o purtam eu acum...14 ani :))) desi nu are nimic in comun- aceea era bordeaux, din raiat, larga si o purtam cu incaltari cu talpa inalta....Avaaai, aia era moda de atunci. Si sincer, nici nu ma interesa subiectul..mi se parea mie cool, atat tot)


Pe Facebook va aratasem  AICI o pereche de pantaloni clasici Massimo Dutti. Pentru ca nu am mai avut nici un produs al firmei, am ales marimea 36 pe care eu o port de obicei. Din pacate , se pare ca difera tare mult croiul iar marimile sunt un picut mai mari decat la alte firme. Imi erau foarte Largi in talie si pe fund. Pentru ca aveam impresia ca le stric tinuta daca ii modific la croitor am ales sa fac retur si sa aleg altceva. Cu ocazia asta am facut cunostiinta si cu politica de retur la Kurtmann.ro:  super simplu se desfasoara totul (ma refer aici la orasul Sibiu) curierul iti aduce produsul nou iar tu ii dai la schimb produsul vechi. Exista ceva mai simplu de atat? Eu cred ca nu...si sincer, imi pare o alternativa din ce in ce mai buna in defavoarea magazinelor fizice.

Revenind, va spun ca imi place tare mult aceasta salopeta. Este atat de usor de purtat...Croiul pantalonilor este perfect pentru mine iar buzunarul (clasic de altfel) imi este de ajutor :ieri am purtat acolo telefonul, banii si cheia masinii :))




Cam atat pentru azi...ma asteapta o zi plina. Planuiesc un tort si o prajitura ...sper sa iasa ce vreau :))
Promit sa va arat rezultatul pe Instagram ( @lifeologybycarmen) daca este unul relativ ok...Sa imi tineti pumnii!



Va plac salopetele? Cele vaporoase, inflorate si colorate de vara sau cele cu croi clasic ca aceasta? Ati purta asa ceva?

photo credit :Alexandra

Related Articles

7 comentarii:

  1. Arati foarte bine Carmen, ai niste trasaturi superbe! Nu-i de mirare ca mamaruta ta e superba <3 Outfitul imi place de mor dar pantofii sunt criminali, ai facut o investitie foarte buna. Pupici
    http://www.xcentrica.ro/cum-purtam-salopeta/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos ,tu esti dragutza ca de obicei!
      Referitor la pantofi..intradevar sunt extrem de frumosi .imi plac si mie f mult.
      Investitie tare buna intradevar...si-au meritat banutzii:)) Te pup!

      Ștergere
  2. Intr-adevar, pantofii sunt criminali! Imi plac tare mult si parca ti se si potrivesc.
    Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt criminali si la propriu si la figurat:))) Mi-au facut ieri niste rani...de nici nu vreau sa ma gandesc la ele :)) Dar tot imi plac, ce lagatura are na cu cealalta ?:P
      Te pup si eu!

      Ștergere
  3. Buna, salopetele tale ce marime sunt?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!
      Salopeta mea este marimea 36 .
      o zi frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  4. Hello draga mea!
    Sa sti ca si eu sunt de parere ca o astfel de salopeta te salveaza in zilele in care habar nu ai cu ce sa te imbrac..e asa la indemana si usor de purtat! Sa sti ca si eu le prefer pe cele vaporoase, in culori puternice (eventual cu imprimeuri) si cu pantaloni scurti. Am vazut o multime in perioada asta!
    Mersi frumos de recomandare (cu ocazia asta am mai descoperit un blog dragutz!!) sa sti ca am vazut parca asa ceva in Zara...dar nu exact la fel. Oricum, tare dragutza salopeta!
    Te pup si eu!!

    RăspundețiȘtergere

Recent Post