In fashion fashion blogger Feeric Fashion Days Feeric Fashion Days 2014 fundatia MITICHI

[Sibiul mEU] :Feeric Fashion Days 2014

Dragele mele,

Azi inaugurez o noua rubrica a blogului: Sibiul mEU 
Stiti deja ca imi iubesc orasul, imi place linistea si arhitectura, imi plac oamenii si imi plac mai ales evenimentele.
Cine locuieste in Sibiu stie ca aici parca in fiecare zi se intampla ceva. Si cand spun "ceva" ma refer la un eveniment...ceva care sa te faca sa iesi din casa, sa te plimbi pe Corso, sa te eintalnesti cu prietenii.
Cam asta o sa fac eu in cadrul acestei rubrici: va povestesc cate luna si stele, va arat si voua ce minunatii se intampla aici si va invit cu drag, sa il vizitati. Merita!

Azi vorbim despre cel mai mare festival de moda din Europa de Est, FEERIC Fashion Days .Stiu ca a trecut deja aproximativ o luna de cand s-a terminat...stiu ca a-ti citit deja peste tot despre el, a-ti vazut deja poze si filmulete pe pagina oficiala de Facebook-Feeric insa nu poate fi trecut cu vederea nici aici, pe micul meu blog.

Timp de cinci zile, ora exactă în lumea modei din Europa de Est s-a dat de la Sibiu.Prezentări de modă pe bandă rulantă, la propriu și la figurat, personalități de marcă venite din toate capitalele modei la Sibiu, colecții clasice sau inovatoare, concerte și petreceri au făcut din cea de-a șaptea ediție a Feeric Fashion Days cea mai reușită de până acum.
De-a lungul celor cinci zile, unii dintre cei mai buni designeri români și străini și-au prezentat noile colecții în spații inedite, în cariera de piatră de la Turnu Roșu, în bărci, pe lacul Muzeului în Aer Liber Astra, în întreg centrul Sibiului, Pasajul Scărilor, Hotelul Împăratul Romanilor, Piața Huet și chiar în fântâna arteziană din Piața Mare, în Muzeele Brukenthal și de Istorie, La Palatul Brukenthal din Avrig, pe banda de bagaje a Aeroportului, printre fructe și legume în Piața Cibin sau în fabrica Boromir.

Ultima zi de festival a programat trei prezentări individuale. Designerul sibian Anca Stănilă a adus la Palatul Brukenthal din Avrig ultima ei colecție, una de inspirație marină unde albastrul a predominat. Intitulată Ocean Blue, colecția a fost prezentată pe poteca ce leagă Palatul Brukenthal de Oranjerie, într-un decor de-a dreptul feeric. Iris Șerban a uimit cu noua ei colecție, prezentată pe vechiul pod de piatră de peste Cibin. „E o colecție făcută foarte repede, motivul inspirației a fost brocartul Ludovic adus în perioada noastră. Am mers pe juxtapuneri de materiale, brocart, piele, pantaloni chiar cu turul jos, inserții de brodaje foarte late care puse pe corsete evidențiază corpul. E o colecție pentru femeile rafinate și cu mult curaj”, spune Iris Șerban despre noua ei colecție.
Din Suedia, Yvette Hass a venit la Sibiu, în curtea interioară a Muzeului de Istorie, pentru a-și prezenta ultimele sale creații vestimentare. Modelele au pășit prin curtea muzeului înspre balconul ce duce în camera tezaurului pentru a prezenta o colecție în care au dominat albul și negrul. „Yvette e foarte modernă, inovativă, tehnologică și mi-a plăcut foarte mult combinația dintre piele și metal”, spune Valeria Mangani despre colecția designerului suedez.
Cea de-a șaptea ediție a Feeric Fashion Days s-a încheiat pe pasarela suspendată din Piața Mică. Seara de gală a început cu un concert Anca Mărginean & Magic Band și s-a încheiat cu opt prezentări de modă. Pe pasarelă au fost prezentate colecțiile semnate de Paula Păduroiu, Cristina Dan, Georgiana Nicolaescu – Giuka, Guban, Bojana Dolamic, La Mode Toujours, Ana Maria Șut și Adina Buzatu. „Sibienii sunt minunați, sunt frumoși, sunt calzi, îmi face plăcere să vin aici. Am venit aici direct de la Florența și mă gândeam, „Doamne, dacă pierd avionul, pe jos vin aici”, spunea Adina Buzatu la finalul Galei Feeric.

Va arat cateva din tinutele mele preferate ...o mica parte din ele. S-au prezentat atat de multe colectii in cele 5 zile de festival incat cu siguranta nu as putea sa va arat toate tinutele care mi-au atras atentia.









Ca si noutate, anul acesta Alba Iulia, minunat oras numit si  Alba Carolina a avut parte de spectacol. Prezentarile au avut loc in locatii inedite si de o frumusete rapitoare. Cred ca fotografiile de mai jos spun multe...








 Concluzionand, este un eveniment deosebit, in care cred si care sunt sigura ca va creste de la an la an...din ce in ce mai mult. A dovedit ca poate asta...si sunt sigura ca o va face.
Imi pare tare rau ca nici anul acesta nu am reusit sa fiu prezenta in calitate de blogger( consider ca atunci cand iei o astfel de decizie trebuie sa fi acolo la toate prezentarile, la fiecare conferinta, workshop etc. Iar eu...chiar nu pot sa fac asta, cel putin deocamdata.Oricum, am stat cu ochii pe blogurile fetelor, asa cum stiti si voi, majoritatea blogerittelor au fost prezente)
Totusi  stiu cat de mult s-a muncit si cat de mult merita oamenii din echipa FEERICa sa fie felicitati...o spun cu mare sinceritate: Bravo! Bravo, oameni buni...a-ti reusit sa faceti un eveniment extraordinar, plin de frumos si culoare. 
Asa cum stiti, asteptarile sunt din ce in ce mai mari..pentru ca a-ti dovedit ca se poate.
Asa ca ...ne vedem la anul, cu un festival mai frumos, mai FEERIC! 

fELICITARI INCA O DATA, DIN INIMA!

Related Articles

4 comentarii:

  1. Chiar am observat ca se intampla multe lucruri frumoase la Sibiu si este intr-adevar un oras superb, ca si vecinul lui :))
    Imi place noua rubrica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, sunt atatea evenimente frumoase...pacat ca nu am eu timp si nu reusesc sa vi le impartasesc si voua.
      Dar promit sa fac tot posibilul sa fac asta:) Pana una alta...va astept la Sibiu:D
      Frumos si orasul vecin, ai dreptate. Desi l-am vizitat o singura data acum...vreo 8 ani :D

      Ștergere
  2. Superb, a treia rochie din primul colaj o ador!
    xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt atatea tinute care imi plac din festival....pff..nici nu vreau sa ma gandesc :P

      Ștergere

Recent Post