In ce produse nu lipsesc din kitul pentru vacanta kit de vacanta nivea

Despre vacanta- ce nu lipseste niciodata din kitul meu de vacanta?

Un an de zile ati asteptat momentul vacantei (de vara, de iarna sau de care o fi-vacanta sa fie). Ati economisit bani, poate ati tinut o cura de slabire inainte, ati pregatit tinutele pentru concediu, aparatul de fotografiat are un card de memorie mai generos, iar bagajele sunt pline de sperante.
Dar totusi pe laga speranta unor clipe de neuitat, de ce mai avem nevoie negresit?

Imi aduc aminte si acum cu emotie de primul bagaj pregatit pentru NOI, acum aproximativ 8 ani...pentru prima noastra vacanta impreuna. Mergeam in Grecia, sarbatoream ziua mea de nastere...totul era perfect.
Iar eu aveam atatea emotii incat incepusem sa imi fac o lista cu ce vroiam/trebuia sa nu lipseasca din bagaje cu o saptamana inainte.
Bineinteles ca am luat mult pea multe haine , o multime de accesorii si mult prea multe perechi de incaltaminte. Nu stiu de ce mi se intampla inca asta, de fiecare data sfarsesc prin a aduce inapoi acasa cel putin jumatate din hainele pregatite pentru concediu. In caz ca nu v-ati dat seama, le aduc curate, nepurtate...exact cum le-am dus.

Timpul a trecut (mai bine zis a zburat), din doi am devenit trei iar lucrul asta a adus cu sine o multime de schimbari...pe toate planurile. Inclusiv in ceea ce priveste vacantele si bagajele. Mai ales in ceea ce priveste bagajele :)))
Bineinteles ca exista o multime de lucruri pe care le luam cu noi pentru mamarutza (am ramas extrem de mirata cand am plecat in ultima vacanta-trei sferturi din lucruri erau ale ei)



Intre timp am invatat sa fiu cat de cat rationala in ceea ce priveste organizarea bagajului.Aici ma refer la bagajul meu :) Cateva sfaturi pentru acelea dintre voi care cred ca au nevoie:


  • Este mult mai simplu atunci cand reusesti sa faci tinute , pe zile. Perfect ar fi sa fie integrate piese cat mai versatile, usor de asortat, care sa se poata combina intre ele.
  • Nu incarcati bagajul inutil cu prea multe perechi de incaltaminte. O pereche de sandale cu toc (pentru serile in oras), sandale sau incaltaminte comoda si eventual o pereche de adidasi sau tenesi daca mergeti intr-un loc in care aveti multe de vizitat (mai are rost sa va spun cum m-am plimbat eu o zi intreaga prin Londra incaltata in sandale cu toc de 8 cm ? )
  • Aveti in vedere temperaturile in locurile in care mergeti. Nu neglijati importanta cremelor solare cu factor inalt, a ochelarilor de soare, a unei palarii de soare din paie sau a unei sepci, a hainelor vaporoase din materiale naturale si bineinteles, a hidratarii.
  • produsele indispensabile :prosop, lenjerie de pat, slapi pentru dus, perna pentru masina (transport)
Daca in ceea ce priveste hainele pe care le luam cu noi lucrurile nu sunt chiar atat de sigure (trebuie sa ne pregatim pentru schimbari bruste de vreme, ocazii noi, etc) in ceea ce priveste trusa de ingrijire personala lucrurile cred ca stau mult mai simplu.
Va spun in cele ce urmeaza ce nu mi-ar lipsi mie din urmatoarea vacanta:


  • Sampon si Balsam pentru reparare -NIVEA Long Repair 
  • Gel de dus, gel antibacterian.
  • Crema pentru curatare, Apa  Micelara 3 in 1 NIVEA+ discuri demachiante

Apa micelară 3 în 1 curăţă, îndepărtează machiajul de pe faţă şi chiar din zona ochilor şi hidratează într-o singură mişcare. Formula de îngrijire cu dexpantenol şi ulei din sâmburi de struguri curăţă în profunzime, datorită complexului de curăţare delicat şi eficient, hidratează şi împrospătează tenul.



Nu conţine parabeni, coloranţi, parfum şi alcool.

  • Crema/Lotiunea pentru corp
  • Fixativ Nivea- DIAMOND VOLUME (minunat!)
  • Antiperspirant ( prefer gama Powder Touch Nivea)
  • Parfumul preferat
  • Periuta si pasta de dinti
  • Balsamul pentru buze- niciodata nu uit sa le acord atentia cuvenita.
In ceea ce priveste produsele de make-up ,in ultimii ani am hotarat ca vacantele sunt pentru relaxare ,deci adopt aceasta deviza si cand vine vorba de machiaj. Aleg sa nu imi lipseasca:
  • BB Cream-ul Nivea 5în1-alegerea perfectă! Se aplică uşor, lasă pielea luminoasă, hidratată, şi  se absoarbe destul de repede. Tenul are un aspect natural, iar timpul petrecut în faţa oglinzii este semnificativ mai mic. Deci perfect pentru vacanta!
  • un rimel, un tus de ochi si rujul in nuanta preferata 
Si pentru ca v-am spus ca bagajele s-au schimbat intre timp, sa va spun si ce nu lipseste niciodata din bagajul LUI :





  • gel de par NIvea Style FREEZE-atunci cand nu imi foloseste fixativul are nevoie de el 
  • Antiperspirant (el prefera gama Stress Protect-Nivea)
  • Crema hidratanta anti-age NIVEA (este foarte multumit de ea, cred ca e deja la al 3 produs cumparat)
Cand vine vorba de Antonia, lucrurile stau destul de simplu:



  • Periuta si pasta de dinti
  • Samponul pentru copii -NIVEA BABY
  • Crema pentru protectie solara NIVEA BABY
  • Crema pentru protectie pentru fundulet NIVEA BABY (nop, inca nu am scapat de Pampars :/)
Toate lucrurile pe care vi le-am detaliat mai sus eu prefer sa le pun la un loc, intr-o geanta foarte incapatoare pentru cosmetice. Are inchiderea etansa , este foarte stabila si usor de transportat.


Pentru ca bagajul sa fie gata as mai adauga :



  • telefon, tableta, aparat foto, incarcatoare,
  • o carte buna si niste reviste
  • medicamente pentru cazurile de urgenta.
  • placa de par, foehn sau peria pentru par (o perie rotativa ar fi perfecta)
  •  O harta este obligatoriu de pastrat in poseta sau rucsac. Daca v-ati ratacit, nu intrati in panica. Este bine sa cautati un politist pentru a intreba detalii despre locul in care vreti sa ajungeti.
  • o palarie, ochelarii de soare, jucariile preferate ale Mamarutzei si un zambet laaarg pe fata.


  • In opinia mea vacanta ideala este acea vacanta in care ai parte de mai multe surprize placute decat ai fi sperat.Visez in secret la o  vacanta spontana care sa implice o calatorie intr-un loc minunat, in urma carei sa acumulez experienta si clipe memorabile.
    Daca ar fi sa aleg un loc in care sa-mi petrec vacanta ideala, as alege cu siguranta o parte a Greciei. O iubesc si cred ca nu m-as satura chiar daca as reveni an de an acolo...sunt sigura ca are atat de multe lucruri de oferit.

    Cu totii visam la o vacanta ideala si cu siguranta vom avea parte de ea mai devreme sau mai tarziu.


    Lefkada- Grecia


    Fara doar si poate in orice vacanta trebuie sa fim fresh, sa ne bucuram de fiecare clipa, sa facem multe poze si sa ne incarcam cu energie pozitiva. Pentru asta trebuie sa ne pastram eleganta si confortul si sa nu uitam de ingrijirea personala.
    Marturisesc ca am ramas oarecum uimita cand mi-am dat seama ca produsele NIVEA predomina intre produsele noastre de ingrijire. Daca stau sa ma gandesc un pic imi dau seama ca intotdeauna le-am preferat si deci folosit cu mare placere.

    La final, aduc zambetul pe buze cu un citat care mi-a ramas in minte:
    "Mai mult sau mai putin , mamele si gospodinele sunt singurele lucratoare care nu au timp liber in mod regulat.Ele constituie marea clasa a celor fara vacante."

    Anne Morrow Lindbergh


    Cu articolul acesta particip la Concursul Nivea pentru bloggeri organizat pe blogul lui Katynel. A fost o adevarata placere sa il scriu, mi-a adus zambetul pe buze si cheful de vacanta...
    Wish me luck!!

    Related Articles

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

    Recent Post