In ce purtam de paste romwe wishlist

Ce purtam in ziua de Paste ?

Dragele mele,



Pentru azi imi planificasem sa am o postare tip outfit , insa pentru ca vremea nu a tinut absolut deloc cu mine in ultimul timp (adica a plouat aproape non stop) si pentru ca treburiile "gospodaresti" mi-au epuizat cele 2 zile de concediu pe care le-am avut , m-am gandit la un alt tip de postare. 
Asa ca , azi va spun ce as fi purtat eu, cu diverse ocazii. 

Pentru inceput , ce as fi ales daca ieseam la masa , la restaurant ?
Bineinteles , o rochie ! Nici nu se putea altfel, nimic nu e mai potrivit pentru o cina in oras decat o rochita. Rochita inflorata de mai jos o puteti gasi AICI la un pret de-a dreptul minuscul pentru felul in care arata. 


Alte rochite care mi-au atras atentia si pe care cu siguranta le-as fi purtat cu drag intr-o iesire in oras ar fi :AICI  si AICI si AICI . Nu am cum sa nu va arat rochita aceasta (cu siguranta va fi pe placul Alexandrei ) , mi-a ramas gandul la ea, chiar imi pare MINUNATA--> AICI
Referitor la make up , in ultimul timp mizez pe nuantele naturale, nude si un accent un picut mai mare pe zona ochilor. Asa ca ...asta va recomand si voua, femeia e frumoasa atunci cand alege sa fie simpla. 


In continuare , imi las mintea sa zburde si imi imaginez cum ar fi fost daca am fi plecat la mare , de 1 Mai? Sunwaves, mare , nisip si voie buna? Nu suna rau deloc , asa? Daca tot sunt optimista si imi imaginez chestiuni din astea dragutze, macar sa zic si ca ar fi vreme super buna, nu?
Eh , atunci as alege  fara doar si poate o rochita cu umerii goi (o gasiti AICI ), o pereche de sandale cu talpa joasa, o palarie cu borouri largi, si o pereche de ochelari de soare. Atat!

Alte rochite genul celei de sus mai puteti gasi AICI , AICI si AICI .
Toate imi plac , preturile sunt destul de ok si calitatea sunt sigura ca e foarte ok. 

Marea majoritate dintre noi , ajung sa mearga in vizita de sarbatori . Fie ca merg doar la parinti , sa manance impreuna, sau la prieteni ... si aceasta e o ocazie sa purtam ceea ce ne place, ce ne avantajeaza sau ce am pregatit pentru zilele acestea minunate.



Bluzele din colajulde mai sus mi-au atras mie atentia in mod special si chiar am tinut sa le includ in 2 tinute : una mai glam pentru acelea dintre voi care au chef sa poate o tinuta in care nu confortul e pe primu loc si ...o tinuta colorata , plina de farmec...si jucausa. Ceva ce mi se potriveste mie, de exemplu. Bluza neagra o puteti gasi AICI iar bluza colorata AICI

HRISTOS a inviat! 
Va doresc din tot sufletul sa aveti sarbatori luminate  cu liniste in suflet si zambet in priviri. Sa va bucurati de momente frumoase, Iepurasul sa va aduca cadourile mult dorite...si sa va aduca fericire in inima.


Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post