In h&m office look OOTD POEMA romwe tinute pentru office

OOTD : Tinuta de birou black&white / Romwe.com


Dragele mele , 


De cand nu am mai "vorbit" noi a venit primavara , totul a inceput sa fie verde, soarele ne bucura in fiecare dimineata iar starea mea de spirit s-a modificat , odata cu toate schimbarile astea.
V-am mai spus de cateva ori pana acum ca sunt o persoana meteosensibila , zambetul meu e uneori direct proportional cu gradele de afara. Cam asa se explica , pe scurt si fotografiile de mai jos. 

Tinuta de mai jos am purtat-o vineri la job, iar imprimeul de pe bluza m-a facut sa zambesc de fiecare data cand m-am uitat la el.In prima faza cand am zarit bluza mi-a fost teama ca nu o sa fie un material ok sau nu o sa imi fie buna (am probleme la unele bluze marimea S , uneori imi sunt si acelea largi ) insa cu o mica exceptie (la maneci) arata chiar ok. 
Comanda a venit la posta vamala , in aproximativ 1 luna de cand am plasat-o , deci nimic anormal din punctul asta de vedere. 

Pantalonii sunt oldies but goldies iar pantofii sunt aceia de care va povesteam in una din postarile trecute , prima mea comanda online la H&M . Nu ii gaseam in magazinul din Sibiu (sunt foarte putine lucruri in magazinul din Sibiu, btw) asa ca atunci cand pot beneficia de transport gratuit cu siguranta prefer cumparaturile online. Sunt foarte comozi (desi au tocul de  9cm ) si se comporta destul de bine , desi i-am purtat in ultimul timp  in fiecare zi.






Am purtat : Bluza Romwe- AICI
Pantaloni POEMA 
Pantofi H&M 
Geanta H&M




Probabil ca ati observat deja ca decorul fotografiilor s-a schimbat - odata cu schimbarea locatiei unde merg la job. Pentru ca fotografiile sunt facte de cele mai multe ori dupa job, cel mai probabil genul acesta de decor  o sa apara tot mai mult in viitor . Eh , sper sa reusesc totusi fara barile de mai sus, nu stiu cum de nu le-am observat ....dar , inchideti ochii si va imaginati ca nu sunt acolo. 

Pentru ca lucrez deja la cateva postari , va promit ca ne "vedem" curand si va doresc din inima o duminica frumoasa. Si nu in ultimul timp LA MULTI ANI , tuturor celor care poarta nume de flori! 
Sa fiti fericiti/e si sa aveti parte de tot ceea ce va doriti!


Pupici!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post