In

OOTD : Floral print / Choies.com



Zielele trecute va spuneam pe pagina de Facebook a blogului ca am reusit sa fac cateva fotografii destul de frumoase , printre premele/gelurile/spumele si mixturile dedicatete varsatului de vant ce la avut Ioana . Am trecut impreuna , acum e ok, nu a ramas decat cu vreo 3 -4 semne pe spate (care sper eu ca o sa treaca cu timpul, nu e nimic chiar foarte urat ) deci....happy mamarutza.

Dar ce credeti?
A facut si Carmen varsat de vant! #nothappy 
Aveam o mare temere , tatal meu nu a stiut sa imi spuna exact daca am avut sau nu cand am fost micuta, am stat si am asteptat....sa apara. Si a aparut! OOOh, si cat a mai aparut.....nici nu vreau sa ma gandesc. Pe scurt , va spun ca incerc sa ma uit in oglinda cat mai putin posibil. 
Sa va mai spun ca azi ar fi trebuit sa plecam la mare ? (concediul programat inca de la inceputul anului ) Nu , nu are rost ....e ok asa. Stau in casa 2 saptamani si ma rog sa am putere sa nu ma scarpin (oricat de ciudat sau amuzant ar suna- chiar e o mare problema asta cand ai sute de bube pe tot corpul ) si la final sa nu raman cu semne . Sau cel ptin sa nu raman cu semne pe fata ....
Pfff si cand ma gandesc ca eu nici macar in pubertate nu am avut probleme cu tenul iar acum..... #uratcanaiba

In fine! Va trece, va fi ok. Sunt optimista, trebuie sa se intample asa. O sa am mai mult timp de blog si de articolele de beauty ....ca oricum nu am mai scris de mult nimic pe subiect. 
 Fotografiile de mai jos sunt facute in fata casei, saptamana trecuta. Outfitul nu e deloc studiat , era lejer , de plimbare. Asa cum va spuneam si in postarea de pe Facebook bluzita am luat-o pentru concediul de la mare , o vedeam potrivita pentru  o plimbare pe plaja, pantaloni scurti albi si o piele bronzata. 
Eh , mai e un pic pana atunci (un pic mai mult ca sa fiu sincera ) dar o sa incerc sa o port si in oras , vad eu cum o asortez. 
Oricum are un imprimeu dragut , un croi tare interesant si e suuper racoroasa. Mie imi place tare mult. 

Daca va place si voua  o puteti gasi AICI







Cam atat de la mine , super noutati , nu-i asa?
Voi ? Ce aveti de povestit? Plecati la mare , iesiti in oras? Puteti sa imi ziceti orice , macar sa aud la voi daca eu nu mai am parte de chestii de genu' :))) 


Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post